Bytt til nye produkter

Når bindingstiden er over, kan du returnere utstyret uten ekstra kostnad hvis det er i god stand. Hvis produktet er skadet, kan du benytte deg av forsikringen vår hvis du ikke aktivt har reservert deg mot den. Du har muligheten til å bestille helt nye produkter og få et godt tilbud. Du kan selvfølgelig motta det nye produktet før du returnerer det gamle.

Avslutning av avtalen

Hvis du ikke lenger trenger utstyret og ikke ønsker noe nytt, kan du enkelt returnere det og avslutte avtalen. Det er viktig å huske på at utstyret må returneres til oss før neste faktureringsperiode starter. Planlegg i god tid, og hvis produktet er skadet, bør du kontakte oss først for å forsikre det eller finne en annen løsning. Hvis du planlegger å returnere datamaskinen etter avtaleperiodens utløp, er det viktig at du ikke setter klistremerker på utstyret. Hvis det er klistremerker på utstyret eller merker etter klistremerker, vil vi belaste deg et gebyr avhengig av skadens omfang.

Kjøpe ut utstyret

Kjøp og behold utstyret ditt. Kontakt oss 3 måneder i forveien hvis du ønsker å kjøpe deg ut, før fakturaen for neste periode sendes ut. Det har sammenheng med at finansieringsselskapene fakturerer et kvartal i forveien. I portalen vår kan du få en fullstendig oversikt over avtalene dine og deres varighet.

Fortsette som vanlig

Det er ikke alltid riktig tidspunkt for å kjøpe eller oppgradere til nytt utstyr. Avtalen løper derfor helt til du bestemmer deg for hva du vil gjøre videre. Forsikringen din er selvfølgelig aktiv i hele perioden, og du har full tilgang til kundeportalen vår, der du kan opprette serviceforespørsler, kontakte support og bruke andre funksjoner.