Lagerførte produkter sendes ut innen 1 dag hvis vi mottar en signert avtale innen kl. 14.00. De fleste varene vi har på lager, leveres direkte fra ulike leverandører som Apple og Dustin. Alt for å minimere leveringstiden og finne den beste løsningen for din virksomhet. Spesialkonfigurasjoner som bygges på fabrikken i løpet av 1-2 uker. Nylanserte produkter kan ha lengre leveringstid. Hvis du vil vite nøyaktig leveringsdato for et produkt eller vite mer om våre samarbeidspartnere, kan du kontakte oss via chatten.
Fleksibel kjøpsmulighet
Hvis du ønsker å beholde utstyret etter avtaleperiodens utløp, kan du løse det inn for mellom 8 og 12 % av produktets verdi. Du kan også innløse utstyret før tiden, og i så fall betaler du de resterende avdragene pluss restverdien. Kontakt oss i chatten, via telefon eller e-post hvis du ønsker å kjøpe ut.
Alltid personlig støtte
Vi gir deg personlig råd om din bedrifts teknologibehov. Du trenger aldri å bekymre deg for lange telefonlinjer eller automatiserte chat-svar. Vi er med deg hele veien og hjelper deg gjerne før, under og etter gjennomført avtale – om du ønsker det.
Velg det prisnivået som passer deg best, og gå til kassen. Vi går gjennom bestillingen, foretar en rask kredittsjekk (som ikke påvirker kredittvurderingen din), og når den er godkjent, mottar du en avtale for enkel og rask signering med bank-ID.
TRINN 3
Bruk
Etter noen dager, ofte allerede dagen etter, mottar du utstyret. Nå kan du begynne å gjøre det du er god til og glede deg over å ha de riktige verktøyene til hjelp!
TRINN 4
Oppgradere, returnere eller kjøpe ut
På slutten av avtaleperioden kan du velge å oppgradere til nye modeller, returnere utstyret eller kjøpe det tilbake til en pris som er så lav som 8-12 % av verdien. Avtalen løper så lenge du bruker produktene, eller til du bestemmer deg for å avslutte den.
Ofte stilte spørsmål
AVSLUTTE OG KJØPE UT
Kan jeg kjøpe ut utstyret?
Hvis du ønsker å beholde utstyret etter avtaleperiodens utløp, kan du løse det inn for mellom 8 og 12 % av produktets verdi. Du kan også innløse utstyret før tiden, og i så fall betaler du de resterende avdragene pluss restverdien. Kontakt oss i chatten, via telefon eller e-post hvis du ønsker å kjøpe ut.
Produktproblemer
Kan jeg bestille produkter utenfor sortimentet?
Ja, det går fint. Vi kan fikse nesten hva som helst, så lenge formålet er å bruke det i virksomheten din. Kontakt oss via chat, telefon eller e-post og fortell oss hvilket produkt du er ute etter. (08-388 610) eller (hello@permanad.se)
BETALING
Når begynner jeg å betale?
Når alle produktene er levert, starter avtalen din. Du kan velge mellom en avtale på 24 eller 36 måneder og betale kvartalsvis eller månedlig. Eventuelle dager frem til kvartalsstart legges til den første fakturaen.
Bestilling
Er det mulig å bestille utstyr som nystartet bedrift?
Ja, det går fint. Det kan hende at vi trenger ytterligere informasjon eller en garanti, og vi kommer tilbake til deg hvis det blir nødvendig.
Kredittvurdering
Vil kredittvurderingen min bli påvirket?
Nei. Vi utfører en automatisk kredittsjekk gjennom DNB/Bisnode, slik at kredittvurderingen din ikke påvirkes. Kontrollen tar vanligvis bare noen få minutter.
AVSLUTTE OG KJØPE UT
Hvordan avslutter jeg?
Ved avtalens utløp kan du velge om du vil kjøpe ut produktene dine, oppgradere til nye eller returnere dem. Hvis du ønsker å returnere produktene, sender vi deg en gratis fraktseddel på e-post. Hvis du velger å beholde produktene, kan du kjøpe dem for mellom 8-12 % av produktets verdi. Hvis du ønsker å si opp avtalen, kan du kontakte oss.